2015. szeptember 21., hétfő

Pörögjünk fel!!!

Az utóbbi hónapokban csendesre vettem a figurát. Nem történt semmi különös, de egyéb teendőim miatt kevesebb időm jutott az elmélkedésre. Valahogy szükségem volt erre a kis csendre.
És itt az ősz, amikor ismét kissé befelé fordulunk. A begyűjtés, a tartalékolás időszaka- és a töltekezésé. Szeretem az őszi fényeket, a csendesülő napsütést, a színesedő természetet, azt, ahogy minden megpróbálja még utoljára a legszebb pompájában mutatni magát. Ilyenkor én is mindig többet elmélkedem az elmúlt időszak történéseiről, próbálom átgondolni, mit is csináltam esetleg rosszul, mit lehetne másképp.
A változások nyarát éltük mindannyian. Idősebbik fiam "kirepült" a megszokott családi fészekből, egyetemistaként próbálja megállni a helyét. Ugyan itthon alig láttuk korábban is, de most kifejezetten nagy űr marad utána minden héten, ahogy visszamegy a kollégiumba. Felnőtté válása folyamatában a biztos háttér a szerepem a továbbiakban...Nehéz elfogadni, de az az Élet rendje! Közben az itt maradó "kicsivel" - aki két év múlva biztosan követi a bátyját- próbálom elfogadtatni a helyzetet.Szerintem eleinte még élvezte is, hogy Ő maradt egyedül a háznál, de mára biztosan másképp gondolja. Jó látni, hogy most mintha jobban kötődnének egymáshoz, mint korábban...
Lezárult és közben mégis megnyílt egy-egy fejezet az életemben. A testvéremmel létrehozott rekreációs kuckó ugyan bezárt, ám én mégis új utat találtam magamnak, olyat, amit a jelenlegi életembe teljesen tudok integrálni a későbbiekben. Rá kellett jönnöm közben: én is függő vagyok, mégpedig tanulás-függő. Most is tanulok és roppant módon élvezem: régóta dédelgetett álmom a fitoterápia lassan a finisébe ér, mellette tanulom a fülakupunktúra rejtelmeit is...Félév múlva vizsgázott szakembere leszek mindkettőnek!

Az általam elnökölt Alapítvány is változáson megy keresztül, technikai és formai értelemben egyaránt. Új kuratóriumi tagunk megválasztása új lendületet hoz számunkra. Sikeres Életmód- táborunk pedig folytatásért kiált! Rajta vagyunk! Készül a weboldalunk is, néhány hét- és végleges formában áll az érdeklődők rendelkezésére. Alapítvány weboldal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése