2014. augusztus 6., szerda

A KONCERT...avagy az élő zene előbb-utóbb mindenkit elvarázsol.

Igen, így nagy betűvel írom. KONCERTen voltunk tegnap. A Triatlon Nagyhét 4. estéjének fő programja volt Gájer Bálint zenekara a Group 'n Swing.
20140805_200913-koncert4-kicsi.jpg
Valódi felüdülést jelentett a 10 fős zenekar élő koncertje a korábbi fél- playback zenékhez képest. Az az igazság, hogy én már egy éve elvarázsolódtam általuk. Siófokon a HGYE Kávészünet Konferenciáján adtak egy fergeteges koncertet- a CD-ik azóta is a kocsimban vannak és csak ezt hallgatom vezetés közben.
Mindenki számára mást jelent a ZENE maga, nekem többek között ezt. Mindig azt mondom, ha kérdezik , milyen zenét szeretek: csak azt szoktam felelni- a jó zenét. Alapvetően mindenevő vagyok, ám a  prímet a kedvencek közül azok viszik el, amelyek valódi örömzenét jelentenek, és az előadók a koncerteken is igazi művészként, kellő alázattal teszik a dolgukat a muzsika és a hallgatóság irányában. Ezt jelenti a helyiek csapata a Bourbon Street és barátai is, sőt, mivel itt többnyire ismerjük az előadókat, még nagyobb hangulatot képesek összehozni egy- egy koncerten.20140805_200949-koncert-3-kicsi.jpg
Tegnap nehezen hangolódott rá a közönség erre a műfajra, de szerencsére a felétől már a többség valóban élvezte a fergeteges műsort, valódi bulit csaptak nekünk. És nem csak a negyvenesek mulattak jól, a fiatalabbak is megtalálták ennek a stílusnak a vonzerejét. A fő attrakciót a két nagyszerű énekes mellett a fúvósok jelentették, ők mindig külön is fel tudják dobni a koncerteket szinte minden műfajban. De nem szabad megfeledkezni a billentyűsről sem, hiszen a dalok jelentős részének ő a szerzője. Az is fantasztikus volt számomra, hogy magyarul énekeltek, értettük a szöveget -és volt valódi értelmük is- elenyésző hányadát tették ki a műsornak a spanyol vagy angol nyelvű ismert számok.

20140805_210159-koncert-1-kicsi.jpg
20140805_201110-koncert-2-kicsi.jpg
Mindenesetre engem maximálisan meggyőztek.  Ha legközelebb is erre járnak, én biztosan ott leszek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése