2015. február 4., szerda

A legrövidebb hónap?

Szerintem ez az év "átverése".:)..Hiába a legkevesebb nap - mégis a leghosszabb hónapnak tűnik a február.
Mostanság már nagyon várjuk a TAVASZT! Mindenki! Hiányzik a napsütés, a kellemes szellő, a jó levegő- ehelyett mi van? Borús idő, köd, jeges, havas utak, esetleg "ónos eső" ...Nem számít az sem, hogy egy órával hamarabb kel a nap, vagy egy órával később lesz sötét.
Vágyom  a levegőre, de sajnos ilyenkor, az influenza szezon kellős közepén esélytelen, hogy még világosban hazaérjek, kimenjek a kertbe, megnézzem a már bújó hagymásaimat, a nárciszokat, krókuszokat... Napokig a kutyánkkal sem találkozom..

Kicsit olyan vagyok, mint a gyerekek, ebben a kérdésben, mert elkezdtem visszaszámolni: már csak 24 nap és itt a naptári tavasz. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy még korántsem lesz jó idő március 1-én, de mennyivel jobban hangzik: MÁRCIUS ! Ebben benne van a TAVASZ ígérete, az egyre melegedő nappalok és a simogató napsugár jelenléte, a bújó  tavaszi virágok erősödő illatorgiája. Olyankor még az eső is "másképp" esik...
Szinte kellemes a frissítő tavaszi szél.

Várjuk és várjuk, türelemmel vagy türelmetlenül. Előbb-utóbb megérkezik A TAVASZ!
 Addig élvezzük a FEBRUÁR minden örömét, a farsangot, a külhonból átvett "Bálint-napot", a busójárást, a Velencei Karnevált és az összes "nevezetes napot"! És készüljünk a NYÁRRA!!!

Február, február, itt a nyár!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése