2014. július 27., vasárnap

A masszázs és én...

...avagy mit is tanultam egy napig a közelmúltban.
 A tegnapi nap margójára röviden csak ennyit tudok mondani:" Vigyázat! Fertőzésveszély!"
Nem, nem leszek beteg és más sem lesz az, csupán annyit jelent az előző mondat, hogy aki ott volt, biztosan megfertőződött Baranyi Ágnes tudásával. Igen, masszázstanfolyamon voltam a minap, ahol a gyógynövények egy másik használati lehetőségével ismerkedtem meg. 

A thai masszázsnak szerves részét képezi az illóolajos, valamint az aroma masszázs ( herbal masszázs), amikor pici labdacsokkal (bandázsokkal), amik gyógynövényekkel vannak megtöltve és gőz fölött megforrósítva- masszírozzuk át a vendég energiapályáit, energiapontjait. Lehet egész testre alkalmazni, de lehet egy-egy testtájékra is használni. Sőt! Gyermekeknél is nagyszerűen és biztonságosan használható! Ez egy újabb lehetőséget adhat a kezembe- akár a mindennapi gyógyításban is. Természetesen némi átszervezést igényelhet, de alternatíva lehet, ami használható.
A véletlen ( amiben azért nem nagyon hiszek, mert véletlenek nincsenek!) segített rátalálni erre a programra. Az igazság szerint a Relax-Kuckó fiatal alkalmazottjának, Juditnak kerestem babamasszázs-képzési lehetőséget, mert beszélgetéseink során kiderült, érdekelné ez a módszer. Szeretnénk profilt bővíteni helyben is és interneten is- ez lenne az egyik. A babamasszázsok között egyedülálló ez a módszer, mert egyedileg szabadalmaztatta az Ágnes, és mert a thai masszázs alapjaira épül. Keresés közben akadtam rá a Thai Herbal Masszázsra, mint kiegészítő eszközre és nagyon megtetszett. Úgy gondoltam, kipróbálom és majd Juditnak is tudok mit mondani a tanfolyam előtt. Az övé kicsit hosszabb lélegzetű lesz, mint az enyém, mert ő 3 napig fogja gyakorolni a mozdulatokat. 
Tartok tőle azonban, hogy a tegnapi, számomra nagyon érdekes, tanulással töltött nap után nem állok itt meg, hanem többféle módszert is el fogok sajátítani, hogy teljes legyen a paletta. Mert érdekel és mert tetszik. 
Kicsit ez is olyan, mint Böjthe Bori fotózása: vényre írnám fel mindenkinek, korra és nemre tekintet nélkül! 
Köszönöm Ági!
2014-07-26-19.09.44.jpg

 A bandázsok bevetésre készen...
2014-07-26-11.47.33.jpg-thai-masszazs-herbal.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése