2015. január 1., csütörtök

Új év- új év?

Eltelt ismét egy év és megint fogadkozunk. Néhány éve én ezt már elhagytam és fogadkozás helyett számot vetek az elmúlt időszakkal. Az év utolsó napjait ezzel töltöm. Most ez lett belőle...
2014-ben több szempontból is új fejezet kezdődött az életemben. Volt olyan, amit abbahagytam, volt olyan, amit újrakezdtem és volt olyan is, amit elkezdtem. Ez utóbbiba a családom többi tagját is erősen belevontam. Egy stabil pont maradt- pontosabban kettő: a családom ( még mindig ugyanazzal a férfival élek :))és a hivatásom sem változott.
Rengeteg dolgot tanultam az előző évben és ezt a tanulást az idén sem hagyom abba:
- a gyógynövényekkel való ismerkedésem már komoly formát öltött: a herbal thai masszázs megtanulása, gyógynövényes kencék készítési fortélyainak elsajátítása, valamint a természetgyógyászati ismeretek elmélyítése mind ezt a célt szolgálja a későbbiekben.
- Thai Babamasszázs Oktatói végzettség megszerzése- átnyúlik erre az évre is, de januárban teljessé válik az egész- Gyakorlatilag ezáltal a teljes Thai masszázs palettát megtanultam, amivel későbbi természetgyógyászként is tudok majd mit kezdeni.
- Testvéremmel közös vállalkozásként egy "Relax-Kuckót" nyitottunk Hajdúnánáson, ahol fő profilként Flabelos mellett, különböző masszázsokkal is kényeztetjük vendégeinket.
Tevékenységünket többféle egészségmegőrző programmal is színesítettük:  ingyenes talpvizsgálat a Harmónia Gyógyászati Központ segítségével, ahol a láb különböző problémáira kaphattak megoldást a résztvevők, valamint egy téli időszakra felkészítő, teakóstolással egybekötött gyógynövényes előadás Luczai Gabriella fitoterapeuta közreműködésével. Hasonló programokat az idén is tervezünk, az említetteken túl, amelyeket néhány hónapon belül megismétlünk az adott időszakra aktualizált témákkal, lesz még személyiségfejlesztő előadás, talán hőtérkép-vizsgálat állapotfelmérés céljából, és továbbiakban is gondolkodunk.

Ugyanezen témák körbejárására induló-félben van a honlapunk: www.petolanyokkuckoja.hu, amelyen rövidesen egy webshop is megkezdi működését.
- Online Marketing Tanfolyamot végzek Vida Áginál, ami minden előbb említett terület megkönnyítését szolgálja. (Gazdagmami 4.0)

Privát dolgaimból: büszke vagyok a fiaimra, teszik a dolgukat, okos, tehetséges gyerekek. Vili fiam szalagavatóját megkönnyeztem én is, számomra hihetetlen volt, hogy láthattam táncolni a színpadon. Felnőtt, ez nem kérdés. Remélem, megtalálja azt, amit keres az Életben! 

Bár az idén családi nyaralás nem volt, egy hetet azonban sikerült eltöltenünk a párommal a katalán fővárosban, Barcelonában. Egy európai gyermekgyógyász kongresszusra (EAPS) utaztam ki, de emellett jutott időnk együtt is felfedezni a várost. Óriási élmény volt október közepén a tengerben fürdeni. És Gaudi!!!!Eszméletlen épületeket alkotott! Sajnos csak néhányat láttunk belülről is, de ezáltal is el lehet képzelni, mire volt képes ez a művész.


2015 sem lesz kevésbé mozgalmas, ezt már most világosan látom. Bízom benne, hogy mindenki megtalálja ebben az évben azt, ami számára örömet okoz: Vili elkezdi a tanulmányait a felsőoktatásban- ott, ahol szeretné, Peti megszerzi a nyelvvizsgát és sikeres a focicsapatában, mi pedig tudjuk azt tenni, ami a dolgunk és amit szeretünk. A körülöttünk lévő politikát sajnos befolyásolni nem tudjuk, és kizárni sem, csak remélni lehet, hogy nem tesz keresztbe senkinek sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése