2015. január 11., vasárnap

Sorrento II.


Capri kikötő
Ez is kék barlang, de nem a Grotta Azzurra
A konferencia 3. napján Capri volt a fakultatív programom- azt hiszem,sokan irigyelnek most miatta. Igen, varázslatos hely, de sajnos a rengeteg turista sokat ront az élvezeten...
A jellegzetes szikla
Mivel csupán néhány órám maradt a délutánból, hiszen délelőtt előadásokon ültem, hajóval mentem át a közeli Caprira. Az út közben sokat dilemmáztam, vajon mivel töltsem ott az időt, hiszen az valóban szűkösen állt a rendelkezésemre. Előtte persze felkészültem, már a hajózás is tervezést igényelt, ráadásul vissza is csak hajóval tudtam menni Sorrentoba, így nem késhettem le az utolsót...Végül úgy döntöttem, az lesz a legjobb, ha körbehajózom a szigetet, megnézve néhány barlangot is.
Kecskék a sziklán



Positano a partról

Kis kanyar...
 Másnap :  Fakultatív programként délután az Amalfi-partot, pontosabban Positanot céloztam meg átbuszozva a Sorrentoi-félsziget másik partjára. Már az út is hihetetlen volt, egyik oldalon magas, felhőben úszó sziklás hegyek, a másik oldalon meredek part alatt ott a tenger. Gyönyörű… Positano pedig maga a paradicsom, nem túlzás, nem csak lefestve hihetetlenül szép, hanem a valóságban is. Egymás fölött sorakozó színes házacskák, mindenütt virágözön, és a tengerpart! Pedig régen csak egy egyszerű halászfalu volt…  Az a csodás az egészben, hogy az éppen akkor felújításra kerülő konyhánkba onnan hoztam dekorációs csempéket, amin Positano látképe van- így mindig ott lehetek gondolatban....( Képes voltam a repülőn  végig az ölemben tartani őket...)
Positano felülről
Bougenvilla csak úgy
Positano, mert szép




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése